Sunday, April 20, 2008

Nam Heong Chicken Rice

This afternoon my grandmother asked me whether want to eat chicken rice...Chicken rice?Go where to eat?

Then we changed clothes and then i fetched her to Petaling Street...

Photobucket
Nam Heong Chicken Rice shop...Located at somewhere near to Petaling Street..Opposite of ShangHai Bookshop...

Photobucket
Fuah...Nearly full house....So delicious meh?

There were many customers eating in the shop...Luckily we still able to get ourselves a table...Then we waited for around 5 minutes then only the waiters came to clean the table for us...

Photobucket
I took this while waiting for the waiter to clean the table for us...So busy huh....

Photobucket
The number of our table...lol...Nothing to do mah...

Then we ordered the food...Amazingly they served the food quite fast...

Photobucket
Bean sprout...Emm, not so good...Hahaa...Ipoh bean sprout much more nice :P

Photobucket
I ordered roasted chicken...Emm, the roasted chicken also not good, the taste like not so fresh -_-"

Photobucket
My grandma ordered this...White chicken(written in their menu)...The meat much more better than mine...

Photobucket
The soup...Hahaha...Normal taste...No surprise...

Photobucket
The rice...Normal for me also...

Photobucket
My grandma...Haha....I curi-curi took this shot...

Photobucket
Before we left...I shoot me and my grandma thru the mirror...Ahaha...

So do you enjoy your Sunday...??

1 comment:

BeverLy's Secret said...

It's still Sunday in US time zone..
Your chicken rice photos are mouthwatering..

I wanna m'sia foods :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...